ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZIȚIONAREA LUCRĂRILOR DE REPARAȚIE CAPITALĂ
a clădirii Centrului de plasament temporar a copiilor separați de părinți mun. Comrat, str. Suvorov, 60 (în clădirea gimnaziului S. Kuroglo)
prin procedura de achiziție Licitație Deschisă
(tipul procedurii de achiziție)
Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „Vesta”
1. IDNO: 1012620001962 ____
2. Adresa: 3805 RM, or. Comrat, str. Pobeda 58, of. 415
3. Numărul de telefon: +37360122508
4. Adresa de e-mail și pagina web oficială ale autorității contractante:
vesta.gagauzua@gmail.com www.vestagagauzia.md
5. Adresa de e-mail sau pagina web oficialăde la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: vesta.gagauzua@gmail.com, comrat.mliga@gmail.com
6. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Asociație obștească______________________________
7. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri/servicii:
8.
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată |
1 |
45300000-0 |
Lucrări de reparație capitală a clădirii Centrului de plasament temporar a copiilor separați de părinți in mun. Comrat |
proiect |
1 |
Conform caietului de sarcini |
774 940 MDL
|
Valoarea estimativă totală fără TVA |
774 940 MDL
|
Pentru un singur lot;
9. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admite
(indicați se admitesau nu se admite)
10. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 3 luni
11. Termenul de valabilitate a contractului: 30.06.2022
12. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (documentație):
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
1 |
Oferta |
Documentația standard Semnatură electronică |
Da |
2 |
Devizele locale afertante ofertei |
Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor solicitaţi în caietul de sarcini. Original, Semnatură electronică |
Da |
3 |
Certificate/Decizie de inregistrare intreprinderii/ și extras din registrul de Stat al persoanelor juridice |
Copie. Semnatură electronică |
Da |
4 |
Informatii generale despre ofertant |
Documentația Standard |
Da |
5 |
Grafic de executare a lucrărilor |
Documentația Standard Anexa nr.10 |
Da |
6 |
Grafic de executare a documentației de proiect |
Documentația Standard Anexa nr.11 |
Da |
7 |
DECLARAȚIE privind experienţa similară |
Documentația Standard Anexa nr.12 |
Da |
8 |
DECLARAȚIE privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate |
Documentația Standard Anexa nr.13 |
Da |
9 |
Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului |
Documentația Standard Anexa nr.14 |
Da |
10 |
Declaratie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului |
Documentația Standard Anexa nr.15 |
Da |
11 |
Certificate de efectuare sistematica a platii impozitelor, contributiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal |
Copie. Semnatură electronică |
Da |
12 |
Ultimul raport financiar vizat și înregistrat de organele competente |
Copie, Semnatură electronică |
Da |
13 |
Certificat de atestare tehnico – profesională a dirigintelui de șantier |
Copie, Semnatură electronică |
Da |
14 |
Certificat de calitate pentru materiale de constructii |
Copie, Semnatură electronică |
Da |
13. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz):
calitatea și terminele de lucrării, TVA 0% documentele confirmative sunt
14. Ofertele se prezintă în valuta___MDL,_ TVA_0%__________________________
15. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: prețurile cele mai scăzute
16. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
Criteriile în baza cărora se atribuie contractul de execuție a lucrărilor de construcție/reparație nu pot fi schimbate pe toată durata de aplicare a procedurilor de atribuire a contractului respectiv.
Criteriile de evaluare sunt: prețul ofertei, perioada de execuție, experiența în domeniu (evaluată în baza experienței similare anterioare și recomandărilor de la clienții precedenți, conform datelor din tabelul cu documentele de calificare), perioada de garanție stipulată în ofertă.
17. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- până la ora: 12 - 00
- pe: 25/02/ 2022
18. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
3805 RM or. Comrat, str. Pobeda 58, of. 415, Asociatia Obsteasca VESTA
De asemenea ofertele pot fi trimise prin e-mail comrat.mliga@gmail.com
19. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile
Locul deschiderii ofertelor: Administrația raionului Comrat sala de ședințe 25 02 2022 ora 12 00, situată la adresa: MD-3805, mun. Comrat, Strada Lenin, 200, Тел: 0(298) 29 234
20. Ofertele întârziate vor fi respinse.
21. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor.
22. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română, limba rusa
23. Examinarea ofertelor: Ofertele vor fi examinate de către comision de licitație ( în componenţa conform ordinului ONG Vesta nu. 7 din data de 10.01. 2022) . Comision de licitație are obligația de a stabili care sunt clarificările necesare pentru evaluarea fiecărei oferte, precum și perioada acordată pentru transmiterea clarificărilor. În cazul unei oferte care are un preț evident scăzut în raport cu lucrarea care urmează să fie executată, grupul de lucru are obligația de a solicita, în scris detalii și precizări pe care le consideră relevante cu privire la ofertă, precum și de a verifica răspunsurile care justifică prețul respectiv.
Comision de licitație va respinge o ofertă în oricare dintre următoarele cazuri:
a. oferta nu respectă cerințele prevăzute în documentația standard pentru elaborarea și prezentarea ofertelor;
b. ofertantul nu transmite în perioada precizată de către comision de licitație clarificările solicitate;
c. ofertantul modifică, prin clarificările pe care le prezintă, conținutul propunerii tehnice și/sau al propunerii financiare, cu excepția situației în care modificarea este determinată de corectarea erorilor aritmetice;
d. oferta conține propuneri referitoare la clauzele contractuale, propuneri care sunt în mod evident dezavantajoase pentru Asociatia Obsteasca Vesta;
e. explicațiile solicitate nu sunt concludente și/sau nu sunt susținute de documentele justificative solicitate de comision de licitație .
24. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Proiectul “Развитие специализированной услуги для детей, находящихся в ситуации риска Комратского района» finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Fundația Soros în Moldova . Contractul de grant Nr G 15162 din 26.10.2021
(se specifică denumirea proiectului și/sau programului)
25. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: publicat la 25 01 2022 pe site-ul organizației www.vestagagauzia.md
26. Data transmiterii spre publiclaare a anunțului de participare: 25 01 2022
27. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
Depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
Se acceptă |
Sistemul de comenzi electronice |
Se acceptă |
Facturarea electronică |
Se acceptă |
Plățile electronice |
Se acceptă |
28. Perioada de garanție a lucrărilor efectuate: Perioada minimă a garanției este de 5 ani. Ofertele care conțin o perioadă de garanție mai mică decât perioada minimă de garanție prevăzută se resping de către grupul de lucru.
29. Alte informații relevante: nu sunt
Conducătorul : Volkova Antonina